Jag skippar Stradivarius!

Det har varit fram & tillbaka
men nu har jag bestämt mig.
Stradivarius är ingenting för mig, en förvaringsplats, ett dagis.
Jag ska nu åka ner till Övik på min artonde födelsedag & tillbringa den kommande tiden där.
Nu är det all in!
Inge tjaffs!
Ni kan inte kontakta mig på nått sätt om inte jag kontaktar er.
Jag tänker på er varje dag!
Detta blir min livs match men också de enda rätta.

Jag kommer klara detta, det kommer inte vara lätt men jag har min
familj & mina vänner men framförallt har jag mig själv, jag ska bara hitta mig först.
Jag klarar ju allt! Nu kör vi!



mamma, jag, Jennifer på julafton

Kommentarer
Postat av: Filla

Hoppas verkligen det blir bättre där. Att tro på sig själv är en bra början. Lycka till där nere! <3

2012-02-11 @ 23:10:20
URL: http://theridiculous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0